مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:112023-01-01سياسي

جان فدا| آزادی 63 زندانی در همدان به تعداد سال های عمر سردارسلیمانی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرمیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم علاوه بر بهره مندی از توانمندی های بی نظیر خود در میدان نبرد علیه دشمنان اسلام و انقلاب، از ویژگی های شخصیتی و اخلاقی بارزی نیز برخوردار بود.

وی جامع نگری، شهامت، شجاعت، نوعدوستی، ولایتمداری، جان فدایی در راه خدا، خلوص در رفتار و کردار، مردمداری، دستگیری از نیازمندان و کمک به اقشار مختلف بدون هیچ گونه چشمداشت و را از دیگر خصوصیات رفتاری آن شهید وارسته برشمرد.

دادستان همدان افزود: از این رو به تأسی از منش سردار دل ها و با توجه به بررسی انجام شده؛ 63 زندانی به تعداد سال های عمر با برکت آن شهید والامقام در سومین سالگرد شهادتش، آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازمی گردند.

دادستان همدان ابراز امیدواری کرد مکتب شهید سلیمانی به عنوان مکتب یک جهادگر و انقلابی به تمام معنا و الگویی بی بدیل در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین و تفسیر شود، مکتبی که با درون مایه فاطمی، در مسیر خون سرخ شهدای کربلا شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه سرمشق آزادیخواهان جهان به دستان عمارگونه شهید سلیمانی این قهرمان ملت ایران نوشته شده، گفت: حماسه آفرینی های سردار دل ها و ایستادگی غیورانه او در برابر قدرت های پوشالی، سبب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| آزادی 63 زندانی در همدان به تعداد سال های عمر سردارسلیمانی

جان فدا| آزادی 63 زندانی در همدان به تعداد سال های عمر سردارسلیمانی